Terma & Syarat

Untuk pelanggan yang cerewet, kami tidak menggalakkan anda beli dari kami jika anda :

- tidak dapat bersabar menunggu reply email dari kami 
- tidak dapat terima hakikat bila barang dah tiada masa kami reply 
- tidak dapat terima hakikat jika tiba-tiba kami email mengatakan barang dah 'out stock' atau rosak dan kami ingin 'refund'
- tidak dapat terima jika tiba-tiba kami pos barang lambat atau refund duit lambat
- jika ragu-ragu dengan perniagaan kami
 

Pembayaran & Penghantaran :

1. Jika anda bayar menggunakan Online banking seperti Maybank2u dan lain-lain, TOLONG TULIS EMAIL: serlahbintang@gmail.com PADA recipient’s email yang terdapat di ruangan online banking – SANGAT PENTING DAN WAJIB!
Jika anda tidak letak email kami, kami berhak membatalkan order anda dan tidak mengepos barang anda dengan kadar yang segera.
Jika anda membayar menggunakan AKAUN ORANG LAIN, sila beritahu kami nama penuh akaun pembayar semasa pengesahan pembayaran.
2. Jika anda menggunakan mesin cash deposit atau anda membayar di kaunter bank, SILA SCAN ATAU MMS gambar resit pembayaran kepada kami. No telefon akan kami beri semasa menghantar invoice.
Jangan sesekali tindih tulisan bank dengan pen atau pensel. Ini juga akan membuatkan resit itu tidak sah pada kami. 
3. Jangan lupa, lepas sahaja membuat bayaran, EMEL KAMI SEMULA untuk membuat pengesahan atas pembayaran anda!! Kegagalan anda untuk tidak mengesahkan pembayaran, membuatkan kami TIDAK DAPAT PROSES untuk pengeposan barang! Jadi, bukan salah kami jika anda tidak mendapat barang dalam tempoh yang sepatutnya.
4. Kami akan memberi anda Tracking Number pada email atau meletakkannya di website, selepas pengeposan dibuat. Jika tiba-tiba barang yang anda order tiada atau rosak, kami BERHAK mengembalikan duit anda semula atau menukar item dengan persetujuan kedua belah pihak.